End of the summer

11/09/2014 Anna.eM 8 Comments




Greet you after a long break. Today I have for you some photos were taken That some time ago, but unfortunately a chronic lack of time, Prevents me from writing this blog Regularly. I always thought That chaos and restlessness of mind is the domain of creative people ... I do not want to make excuses here, but I hope you will forgive me of my incoherence.

I would call today's session and farewell, or the end of the summer. Let it be a tribute to summer, which this year was exceptionally beautiful and at the same time a welcome Inevitably this coming autumn.

Witam Was po długiej przerwie. Dziś mam dla Was kilka zdjęć, które zostały zrobione już jakiś czas temu, jednak chroniczny brak czasu niestety nie pozwala mi na systematyczność w prowadzeniu bloga. Zawsze uważałam, że chaos i niepokój umysłu jest domeną osób twórczych… Nie chcę się tu usprawiedliwiać, mam jednak nadzieję, że wybaczycie mi moją chaotyczność. 
Dzisiejszą sesję nazwałabym pożegnaniem, bądź zakończeniem lata. Niech będzie hołdem dla lata, które w tym roku było wyjątkowo piękne, a jednocześnie powitaniem nieuchronnie nadchodzącej jesieni.




photos by  Paweł Antczak

jacket - Funk'N'Soul / blouse - F&F  / pants - F&F / sunglasses - C&A / rings - Yes / bag - Thrifted / shoes - CCC

You Might Also Like

8 komentarzy:

  1. Ładny zestaw :) Super kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful mix of neutral colors <3 Love the patterned top!

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cool outfit, I love your bag!!
    Come and visit my blog, too :)
    Kisses, Anna http://goldenplumb.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  4. What a great outfit! I love those pants and the jacket. Just beautiful. Really nice neutral colours in this outfit, too!

    https://forsevenseasons.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne włosy ! :)
    Z przyjemnością obserwuję :) Pozdrawiam!

    www.cheersmyheels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz świetny styl. Bardzo podoba mi się Twój dzisiejszy zestaw.
    Cudownie wyglądasz.
    Obserwuję Cię i zapraszam do siebie :)
    http://magdulablack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy